Wake up Wendy, smell the cofee

Mai 27, 2010 at 10:15 am (Life matters, Musique, Thoughts, Uncategorized) (, , , , , , , )

M-am trezit strabatuta de un soi de liniste nefireasca pentru ultima perioada a vietii mele. Poate ca m-am resemnat, desi, resemnarea mi se pare un lucru absolut grotesc. Sau poate pur si simplu am obosit. Am obosit, sunt mereu pe drumuri si actiunile mele nu mai au acea finalitate pe care o preconizam acum cativa ani. Ceva insa continua sa schimbe, parca piesele incep sa se miste, sa se atraga, sa formeze acel Tot pe care il caut, nici eu n-as putea spune de cand.

Piesa imi aminteste de liceu si primul an de facultate, de zile intregi in care nu aveam altceva de facut decat sa visez cu ochii deschisi, sa dau o tura prin tineretului, sa suspin dupa un cbr f4i cu rezervorul rosu, sa vad pe fat frumos cu casca pe cap si viziera ridicata, sa merg prin anticariate si sa mor de nervi ca nu imi ajungeau banii ptr toate cartile de pe rafturile cu literatura universala, apoi mai tarziu am descoperit Carturesti si am facut in asa fel incat sa imi pot permite doua trei carti pe luna de acolo doar ptr ca imi placea sa miros aerul de acolo desi ceainaria Carturesti nu m-a atras niciodata ca Vasiliada cea mica de langa un anticariat la fel de mic dar mandru foc de vitrina de la bulevard si de setul de bijuterii mai batran decat mine.

Piesa zilei si bineinteles a cup of cofee tha-tha

2 comentarii

  1. comming through said,

    iti slabesc fortele de ripostare impotriva prezentului si neconcordantele curg necontenit. inca se mai aude, in surdina ce-i drept, strigatul disperat al „aici”-ului. resemnarea nu are nicio legatura cu fruntea sus ci o mentine jos la podea fara drept la replica:( daca avand Tot-ul asteptat din timpurile de mult apuse de ce starea asta? Tot e Tot sau ti-ai scazut standardele cu timpul?m-ai ametit total:)

  2. monaxya said,

    nu am spus ca m-am resemnat, nu cred ca o voi face vreodata, uneori insa zac intr-o letargie care seamana, ce-i drept, cu resemnarea dar e departe…cat despre standarde…hmmm..incepi sa semeni cu cineva cunoscut. standardele nu coboara, doar „amortzesc”. intotdeauna ai o lupa la indemana? uneori realitatea este neclara si serios, nu-mi displace. Period. 🙂 Abia acum am reusit sa sorb din cafea, deja totul se clarifica :p.

Lasă un răspuns

