I (don’t) hate

Iunie 9, 2010 at 8:56 am (Chestiuni usturatoare, Life matters, Thoughts) (, , , , , , )

Nu-mi plac oamenii zid.
Da, nu imi plac deloc oamenii carora limba romana li se pare atat de complexa incat, pusi in fata unei astfel de confruntari, adica ei vs. limba romana, nu reusesc sa dea curs respectivei „batalii” sau mai grav, nu se recunosc infranti ci se eschiveaza las din fata oricarei raspunderi. Prin oamenii zid nu trece nimic dincolo, implicit nu ajunge nimic in ei(nu la ei). Tot lor incerci sa le faci scheme complicate, expuneri ample, desene uriase, iti consumi toata limba romana, engleza pe alocuri, ramai fara energie, suflet si suflu si la final cand ai in sfarsit impresia ca munca ta a dat roade, omul zid vine, ia un burete sterge tot si te intreaba ce film vrei sa vezi.

Nu-mi plac oamenii carora le faci aceeasi expunere over and over and over and over again si tot ce primesti in schimb este o privire galesa de caprioara sau celebrele „…”. Bineinteles se exclud momentele in care genul asta de atitutudine este este voit exprimata.

Nu-mi plac oameni care fac parada cu a mental state care de fapt nu le apartine. Va credeti destepti sau ce? Va spun un lucru „a lasa impresia” este una „a fi” este cu totul altceva. Nu-mi plac oamenii care nu inteleg lucrurile simple.

Nu-mi plac oamenii carora le faci sandwichuri dimineata iar ei nici macar nu le mananca(adultii of course, nu copiii 🙂 ).

.
Don’t get me wrong, ok?

Lasă un răspuns

