da, eu am mai multe drepturi decat tine ! I

Iunie 22, 2010 at 12:17 pm (Life matters) (, , , , , )

mie imi vine ciclul regulat o data la 21 de zile; tie-ti vin instant messages (regulat, of course!!!) cu bancuri misogine o data la 21 de minute

pe mine ma dor sanii atunci cand are loc vreo dereglare hormonala inside me, despre care tu oricum habar n-ai; tu faci intindere la muschi cand te arunci dupa o minge

eu trebuie sa ma epilez cu regularitatea unui ceas elvetian o data la 3 saptamani, inghinal, picioare, axila, facial; tu te razi in 3 minute si esti ca nou

eu trebuie sa port tocuri chiar si atunci cand nu vreau, nu pot ,sunt obosita; tu te plangi ca ti s-au decolorat adidasii preferati,

eu trebuie sa imi hidratez pielea constant in funcie de sezon: vara cu ceva racoritor dar suficient de hidratant, creme antirid de zi de noapte de protectie solara, apoi iarna cu ceva gras, cu fond de ten cu mascara, toamna imi strica ploaia parul si am nervi ca ma umplu de norori daca merg 10 m ; tu faci un dus si esti proaspat, mirosi frumos si esti perfect hidratat in orice conditii

eu racesc la ovare si ma doare burta de mor daca stau pe o piatra rece; tu te poti aseza oriunde oricum nu are importanta

mie-mi curge nasul incontinuu cand temperatura scade; tu racesti de trei ori pe an si fugi la mami sa te alinte

eu nu pot cara un bax cu apa plata; tu cari doua plus toate pungile de cumparaturi si spui glume pana la masina

eu am un teanc de carti langa pat; tu citesti bloguri cateva ore pe saptamana

eu n-am chef de sex cand sunt obosita; tu te bosumfli si imi faci masaj resemnat

eu plang la psycho; tu nu plangi niciodata (aproape!)

eu rivalizez cu Pluto vreme de noua luni; tu zambesti si esti fericit

1 comentariu

  1. Sinner said,

    „Dragostea ii face pe oameni sa se simta egali.” – F. M. Dostoievski

Lasă un răspuns

